Καλησπέρα σε όλα τα αλάνια που περίμεναν με αγωνία (κανένας) 1 χρόνο και 3 μήνες περίπου για να ξαναγράψω αρθράρα που θα σας στείλει κουβά ταμείο πιο γρήγορα από ποτέ. Γενικότερα ο μήνας πηγαίνει εξαιρετικά, και έχω καταφέρει να κρατήσω τον έναν από τους 2 νεφρούς μου ανέπαφο, οπότε έχουμε ακόμα δυνάμεις και μεράχαχαχακι να παίξουμε κουμάρι.


ΑΡΗΣ – ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ :

Σπουδαίο φιλικό ΝΤΕΡΜΠΙ σήμερα για την έκβαση του πρωταθλήματος και δεν θα μπορούσα να μείνω αμέτοχος καθώς έχω ξεχάσει πόσες φορές έχω πληρωθεί από τις 2 αγαπημένες μου αυτές ομάδες στο όβερ και g/g . Ο Άρης κάνει παπάδες, ο Ολυμπιακός έχει “κόβιντ” μέχρι και στις ακαδημίες , κάτι καλό μπορεί να βγει και πάνω απ όλα θα κερδίσει το άθλημα.
Πάμε συντηρητικά λοιπόν : Over 2,5 + g/g -> 2.40


Εμμεν – Αγιαξ :

Η συμπάθειά μου από Ολλανδία που με έχει αποκλείσει 320 φορές από την Ευρώπη, γενικά βγάζει φωτιές μπροστά, η Εμμεν πάει κατά διαόλου και η ελπίδα για σωτηρία είναι το μόνο που της έμεν (συγνώμη) , θα πάω χαλαρά με το όβερ 3.5 -> 1.70

Μαντσεστερ Σιτυ – Μπέρνλι :

Η ομάδα του αντιπαθέστατου καραφλοκόρακα κάνει 300 τελικές ανά παιχνίδι, αλλά για να βάλει γκολάκι περιμένει να εγκριθεί η άδεια του εκάστοτε δήμου και ξέρετε πως είναι τα γραφειοκρατικά, και φάνηκε και στο γήπεδο του Πρέσβη αυτό όπου ο καημένος ο Σα έβαλε τα χέρια του σε μία λεκάνη νιβέα μετά το παιχνίδι αλλά ακόμα η κοκκινίλα δεν έχει φύγει. Γτχσ για παιδιά, στείλατε κουβά όλη την Ευρώπη. Τεσπά, ξεφεύγω. Ναι , κάνει τελικές, γκολ δε βάζει = παίρνει πολλά κόρνερ. Συμπαθέστατο το όβερ 4.5 κόρνερ πρώτου ημιχρόνου στο 1.80.


Αυτά από εμένα. Τώρα κλασσικά θα πάτε κουβά με ⅓ στην καλύτερη, και θα ξαναγράψω σε 3.5 χρόνια. Φιλιά πολλά σε όλους και να απολαύσετε τη ματσάρα του Άρη σήμερα. Προσωπικά, είμαι απλός άνθρωπος. Μακάρι να χάσουν και οι 2. Βάμος.